miércoles, 5 de diciembre de 2007

OEEEEE, OE, OE, OEEEEE!

Por fin! Me ha costado sudor y lágrimas, no tanto como dejar de fumar ;-P, pero aquí estoy.
Digueu-me rància, pasada de moda, chapada a la antigua o la paraula més apropiada potser vindria a ser demodé (gran adjectiu que segur que tornarà a estar de moda aviat), però m’ha costat l’ostia entrar al blog. Primer perquè m’havia d’obrir un compte Gmail, que és molt fàcil fins que no et deixa enregistrar-te amb el primer nom que tú vols, ni amb el segon, ni amb cap que no sigui el que el señor Guillem Mail (Gonzalo Mail? Gorka Mail?) et proposa. Total, que et quedes amb un nom absurd que no tornaràs a enrecordar a la vida i que ni amb les preguntes clau ni amb una bola de vidre aconseguiràs dexifrar. I després, perquè tot es complica quan tens jefes i pseudo jefes sobrevolant el teu territori. Però ja està. Sí. Al final, ho he aconseguit en una pantalleta de 6 x 5! Em vibra tot! (Menys lo que m’ha de vibrar ;-P) Aleee! Viva la época del destape! Si Fernando Esteso levantara la cabeza! I dit això, i aconseguit el meu objectiu principal d’avui, només em queda dir: HOLA!!! Ja sóc aquí!!!

No hay comentarios: